Έλεγχος βάρους: 12 συνήθειες που βοηθούν να τα καταφέρετε

Έλεγχος βάρους: 12 συνήθειες που βοηθούν να τα καταφέρετε

Είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος ακολουθώντας κάποιο πρόγραμμα διατροφής με σκοπό τη μείωση του σωματικού λίπους, είτε σας ενδιαφέρει απλά η διατήρηση και ο έλεγχος του σωματικού σας βάρους, υπάρχουν κάποιες συνήθειες που σας βοηθούν να επιτύχετε τους στόχους σας. Προσπαθήστε να μην αγοράζετε τρόφιμα ενώ είστε πεινασμένοι. Επίσης, είναι καλό να ετοιμάζετε από πριν μία λίστα των τροφίμων που πρέπει να πάρετε και να μην αγοράζετε επιπλέον τρόφιμα που δε χρειάζεστε. Αποφεύγετε να τρώτε όρθιοι ή ενώ κάνετε άλλα πράγματα, όπως όταν βλέπετε τηλεόραση, ώστε να μην τρώτε «μηχανικά», αλλά με ηρεμία, να απολαμβάνετε το γεύμα σας και να αντιλαμβάνεστε ότι χορταίνετε. Μασάτε το φαγητό σας αργά και τοποθετείτε Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πως να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

Πως να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

Μέσα στη μεγάλη τους χαρά και τα συναισθήματα που διαδέχονται την αλλαγή της καθημερινότητας και της ζωής τους, οι περισσότερες νέες μητέρες αντιμετωπίζουν το άγχος της απώλειας των κιλών που πήραν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Έτσι, αναρωτιούνται αν θα καταφέρουν να χάσουν το επιπλέον βάρος, πόσον καιρό θα τους πάρει, πώς πρέπει να διατρέφονται στην  περίπτωση που θηλάζουν  και μερικές φορές η φροντίδα της προσωπικής τους διατροφής μοιάζει πολύπλοκη. Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό ή κάποια «μαγική δίαιτα» που θα εξασφαλίσει την απώλεια του πλεονάζοντος βάρους. Αυτό που χρειάζεται είναι υπομονή, θετική σκέψη και υγιεινές συνήθειες. Η απώλεια βάρους μετά το πέρας της εγκυμοσύνης παίρνει χρόνο, όμως είναι εφικτή. Εστιάστε στην ισορροπημένη Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

9 Συμβουλές για να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε

9 tips για να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε

Όλοι έχουμε προσπαθήσει κατά καιρούς να μπούμε σ’ ένα πρόγραμμα διατροφής, προκειμένου να χάσουμε τα περιττά κιλά που μας ταλαιπωρούν. Πολλές φορές όμως αναγκαζόμαστε να σταματήσουμε το πρόγραμμα που έχουμε ξεκινήσει, γιατί απογοητευόμαστε και θεωρούμε πως ο στόχος που έχουμε θέσει είναι ανέφικτος. Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής που θα στηρίζεται στη σωστή και ισορροπημένη διατροφή και στην άσκηση είναι το κλειδί της επιτυχίας. Παρακάτω παρατίθενται κάποιες συμβουλές που συμβάλλουν όχι μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά και στη διατήρηση του νέου, επιθυμητού βάρους. 1) Υπομονή Ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ένας άνθρωπος που έχει στόχο να χάσει βάρος, εφόσον η απώλεια βάρους είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. 2) Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δίαιτα για απώλεια βάρους – μία παρεξηγημένη διαδικασία

Δίαιτα για απώλεια βάρους – μία “παρεξηγημένη” διαδικασία

Πόσες φορές σκεφτήκατε πως θα θέλατε να χάσετε κάποια περιττά κιλά και η σκέψη αυτή σας στενοχώρησε ή σας άγχωσε; Είναι γεγονός πως πολλοί άνθρωποι, ενώ αισθάνονται ότι πρέπει να ακολουθήσουν κάποιο πρόγραμμα – δίαιτα για απώλεια βάρους, είτε ξεκινούν την προσπάθεια αλλά στην πορεία απογοητεύονται και σταματούν, είτε δεν μπαίνουν καθόλου σε αυτήν τη διαδικασία. Οι ψυχολογικοί λόγοι που οδηγούν σ’ αυτήν την άρνηση είναι διάφοροι. Κάποιος, για παράδειγμα, μπορεί να έχει κάνει πολλές προσπάθειες στο παρελθόν, να έφτασε σε κάποιο στόχο σωματικού βάρους, αλλά να μην κατάφερε να το διατηρήσει. Μπορεί αυτό να του συνέβη αρκετές φορές (το γνωστό φαινόμενο «γιο-γιο» – επανειλημμένη απώλεια και επαναπρόσληψη βάρους) και Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Χάσιμο βάρους: Γιατί μας δυσκολεύει;

Χάσιμο βάρους: Γιατί μας δυσκολεύει;

Θεωρητικά το χάσιμο βάρους είναι εύκολη υπόθεση, δηλαδή: μειώνοντας τις προσλαμβανόμενες θερμίδες χάνουμε βάρος. Τότε γιατί δυσκολευόμαστε να αδυνατίσουμε; Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ η φόρμουλα για την απώλεια βάρους είναι απλή, οι άνθρωποι δεν είναι! Ο κάθε άνθρωπος, σε διαφορετικό βαθμό ο καθένας, δεν παύουμε όλοι μας να είμαστε στο έλεος:   Της διαδικασίας γήρανσης Των ήδη χρόνια διαμορφωμένων διατροφικών συνηθειών μας Των σκαμπανεβασμάτων της ψυχολογίας μας Των κοινωνικοπολιτιστικών πιέσεων (συγκεκριμένοι σωματότυποι, και κοινωνικά πρότυπα) Της έμφυτης ανάγκης για το κυνήγι της ευχαρίστησης και της απόλαυσης. Με λίγα λόγια έχουμε όλοι, σε διαφορετική και ξεχωριστή βαθμίδα για τον καθένα, να αντιμετωπίσουμε την ανθρώπινη φύση μας, που κάνει το χάσιμο βάρους Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο